[AS3] Gra "Kółko i krzyżyk"
Podczas lat szkolnych spędzałem niezliczone godziny grając w kółko i krzyżyk, obecnie pomyślałem, że ciekawym wyzwanie było by stworzenie takiej gry w AS3. Oczywiście "ubocznym" plusem jest podszlifowanie umiejętności programowania.
Muszę stwierdzić, że tworzenie tej gry było zabawą, najprawdopodobniej wynika to z tego, ze ostatnio spędzałem dużo czasu przy algorytmach typu Astar.
Gra wykorzystuje kilka funkcji "Ai" by reagować na posunięcia gracza. Wraz z nowym poziomem "Ai" staje się mądrzejsze i na około 9tym poziomie korzysta z "najmądrzejszej taktyki", jak np. zastawianie pułapek. Podczas projektowania chciałem odpowiednio wywarzyć poziom trudności aby nie paść ofiarą "KOMPUTER ZAWSZE WYGRYWA!", dzięki temu "Ai" czasami zaskakuje, ale nie wygrywa zawsze.
Korzystanie:
Nie wymaga wytłumaczenia
Informacje:
- Data wykonania: Marzec 2010
- Środowisko IDE: Flex Builder / Flex SDK (projekt AS) / Flash CS4 / Photoshop Język: AS3