[AS3] Gra "Koszykówka"
Z osobistych powodów byłem zmuszony do stworzenia gry "Koszykówka" wykorzystując AS3. Po około 20 godz. pracy działająca wersja była gotowa. Jestem świadom, że sam problem stworzenia tego typu gry nie jest na poziomie fizyki kwantowej, lecz końcowy rezultat jest zadowalający, szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że ostatni raz kod w AS pisałem ponad rok temu.
Do symulacji fizyki wykorzystałem APE (Actionscript Physics Engine). Sama symulacja nie jest pozbawiona błędów, co wynika z szybkiego tempa tworzenia i braku czasu na szczegółowe testy wraz z dopasowaniem odpowiednich wartości do symulacji.
Korzystanie:
LMB na piłce przeciągnij, aby wykonać rzut, wektor siły zostanie wyświetlony puść LMB, aby wykonać rzut
r/R - restart symulacji, w wypadku gdy piłka wyleci poza boisko
kolejny LMB gdy piłka w ruchu dodaje następny wektor siły
RMB w oknie gry wyświetla podręczne menu z opcjami
klawisze góra/dół zmieniają masę piłki (góra - dodaje masę, dół - odejmuje)
Informacje: